Friday 1 November 2013

16 : Origami

Dua hari lepas, beria Huzaifah minta saya belikan buku aktiviti origami. Saya pun belikan ketika pulang sekolah. Dalam hati dok berkata, kalau beli ni, tak tahu bila la budak-budak tu mahu beraktiviti.

Sampai di rumah, suakan buku origami pada mereka. Wah, nampaknya seronok tak terkata. Terus pulun buat origami 2 beradik tu, sampai tak lalu makan. 




Saya tengok dah macam kertas apa atas meja tu, geram rasa macam nak buang =).  Usamah kata, kertas ni warna dia tak menarik la ibu, sebab warna putih, ewah pandai pula sebut perkataan tak menarik, hehe. Janji dengan mereka, nanti-nanti saya belikan kertas warna warni. Puas sangat hati bila dapat menunaikan permintaan anak-anak. Tapi yang bermanfaat sahaja, kalau agak-agak permintaan pelik-pelik, saya pun buat tak tahu saja.



No comments:

Post a Comment